موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱
سرخط خبرها

آیفون ۱۵: باتری کوچک‌تر با عمر بیشتر

  • کد خبر: ۱۷۴۶۳۹
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
آیفون ۱۵: باتری کوچک‌تر با عمر بیشتر
شایعات حاکی از آن‌اند که اپل سری ۱۵ آیفون را با باتری‌هایی عرضه خواهد کرد که جای کمتری می‌گیرند، اما عمر طولانی‌تری دارند.

شهرآرانیوز - اگرچه اپل سری ۱۵ گوشی‌های آیفون را احتمالا در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریورماه ۱۴۰۲) معرفی خواهد کرد، بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این باره گرم است. آخرین خبر در این زمینه درباره فناوری جدید باتری‌های این سری است.

چنان‌که RGcloudS@، یکی از کاربران معروف توییتر، ادعا کرده است، اپل هر چهار مدل سری ۱۵ آیفون را به «باتری انباشته» مجهز خواهد کرد. از این فناوری در حال حاضر تنها در خودرو‌های الکتریکی استفاده می‌کنند.

در فناوری باتری انباشته، همان‌طور که از نام آن پیداست، اجزای باتری روی هم قرار می‌گیرند و به این ترتیب، در عین اینکه چگالی انرژی بالاتری ارائه می‌دهند، فضای کمتری اشغال می‌کنند.

با اینکه در این فناوری باتری بیشتر داغ می‌کند، اپل قصد دارد، با مهندسی دقیق و رفع مشکلات، در گوشی‌های آینده خود از آن بهره بگیرد تا هم‌زمان با بهبود عمر باتری فضای پشتی را برای کار‌های دیگر بازتر کند.

پیش از این، سامسونگ نیز خبر داده بود که در سری اس ۲۴ گوشی‌های گلکسی از فناوری باتری انباشته استفاده خواهد کرد؛ بنابراین، باید منتظر ماند و دید رقابت اپل و سامسونگ این بار به کجا خواهد کشید.

منبع: techradar

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->